Ai bilet la Mastering the Music Business? Doi profesori de la Berklee College of Music îți răspund la întrebări!

Ai bilet la Mastering the Music Business? Doi profesori de la Berklee College of Music îți răspund la întrebări!

Daca ai un bilet valid la #MMB2017, organizatorii conferintei te pun in legatura cu doi dintre profesorii de marketing muzical de la prestigioasa Berklee College of Music.

Ai o intrebare din domeniile: marketing muzical, activitati direct-catre-fan, merchandising, crowdfunding? Ai un site si vrei sa ti-l evalueze un profesionist? Trimite-ti intrebarea/adresa site-ului pe email la ask@masteringthemusicbusiness.ro (impreuna cu un print-screen al biletului tau) si noi o vom transmite mai departe. Raspunsul va sosi intr-o inregistrare video pe care o vom posta pe pagina de FB a conferintei.
Nu uita sa te prezinti cu nume si prenume, pentru ca raspunsul sa fie adresat unei persoane si nu unei adrese de email gen rockerpanalamoarte@yahoo.com sau printesamuzicala@hotmail.com. 🙂

Data limita pana la care poti trimite emailul cu intrebarea/site-ul tau este 25 iunie 2017. Exista un numar limitat de intrebari pe care il putem trimite, asa ca asigura-te ca esti printre cei care vor primi raspuns. Intrebarile vor fi selectate in functie de data primirii dar si de relevanta, asa ca fii creativ!


Cine sunt consultantii tai? Faceti cunostinta!

Chandler Coyle

Chandler este un profesor de music business originar din Chicago, consultant pe teme de industrie muzicala, connector si parte integrala din echipele artistilor cu care lucreaza. Chandler isi petrece zilele ajutand artistii sa gaseasca mai multi fani, sa faca mai multi bani si sa reuseasca sa petreaca mai mult timp concentrandu-se pe muzica lor. Chandler preda cursuri de marketing si industrie muzicala de nivel MBA la extensia online a Berklee College of Music – Berklee Online din 2012. De asemenea este consultant pentru agentia de fan engagement Music Geek Services fondata de fratele si expertul in interactiune direct-cu-fanii Jay Coyle.

Jay Coyle

Fiind membru in diverse fan cluburi ale trupelor de cand se stie, Jay si-a format un simt special despre cum sa marketezi catre si sa vii in serviciul fanilor. Dupa ce a capatat experienta in marketing si proiecte speciale la EMI CMG in Nashville, Jay si-a mutat focus-ul catre consultanta in strategii digitale, proiecte direct-catre-fan si fan engagement cand a fondat Music Geek Services in 2009.
La Music Geek Services, Jay a creat produse, a oferit consultanta de afaceri, a facut management, s-a ocupat de merchandising, a implementat strategii digitale de marketing si vanzari, a facut project management si a condus initiative direct-catre-fan pentru artisti ca Barenaked Ladies, Sloan, the Presidents of the United States of America, the Figgs, Mindy Smith, John Oates, Carbon Leaf, Veruca Salt, Scruffy the Cat, 10000 Maniacs, Blake Babies si Jars of Clay. Jay a fost si co-producator pentru proiecte lansate la Omnivore Recordings.
Jay isi face timp si sa predea cursuri de Music Marketing si Music Business Trends & Strategies unei noi generatii de studenti la sectia de music business de la Berklee Online.

About Post Author

Cosmin Ionescu

Leave A comment