Călin Clej

Campanii creative

Călin Clej

Campanii creative

Marketing Director, Greater Balkans Beverages & South Eastern Europe Franchise/ PepsiCo România

Călin coordonează platformele de Brand şi Trade Marketing pentru băuturile din portofoliul PepsiCo în România, Grecia, Bulgaria, Serbia, Albania, Croația, Macedonia, Muntenegru, Bosnia, Malta, Cipru și Israel, cuprinzând peste 67 de milioane de consumatori. Campaniile dezvoltate sub mandatul lui Călin au devenit referințe în industria de marketing locală, prin abordările strategice propuse, creativitatea și eficiența lor. În 2011, după mai mult de două decenii, Pepsi a readus în mentalul colectiv al românilor sticla de Pepsi-Cola prin campania locala „Pepsi-Cola. Şi ieri. Şi azi”, premiată cu un Grand Effie şi două Gold Effie, iar în 2014 a fost dezvoltată prima platformă de marketing Pepsi la nivel regional, lansată prin campania “Acum sunt pe +”. Aceasta a comunicat o gamă inovatoare de ambalaje, create pentru nevoile specifice ale consumatorilor, cu o abordare diferită a categoriei Cola din perspectiva relației volum/valoare.

În 2016, sub semnătura „50 de ani de spirit liber în România. Şi ieri. Şi azi.”, Pepsi a lansat o campanie aniversară locală ce a amintit de brand ca „instigator” al momentelor de spirit liber și ca simbol al nonconformismului unei întregi generații. Povestea lui Călin în PepsiCo a început cu șaisprezece ani în urmă în departamentul de marketing, unde a avut ocazia să conducă dezvoltarea platformei de comunicare pentru toate băuturile din portofoliul companiei: Pepsi, 7UP, Mirinda, Mountain Dew, Rockstar, Prigat, Lipton și Gatorade.